دوست عزیز سلام: به سایت ما خوش آمدی ما مطالب زیر را به شما عرضه می نماییم: ۱- مطالب آموزشی مهندسی عمران ۲- بسته های با ارزش نایاب در مورد تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی ۳- فایل هایی در زمینه کسب و کار اینترنتی ۴- نمونه سوالات امتحانی مدارس به تفکیک استان و سال ۵- مجموعه فیلم های آموزشی دانلودی نرم افزار های عمران از جمله etabs و sap و safe و sismosignal و Auotocad و ... بصورت گام به گام و از صفر تا صد وآموزش در زمینه ی فایل ها و سازه های اجرا شده ۶- برنامه ریزی کنکوری و درسی و زندگی شخصی ۷- پاورپوینت های عمران و معماری و کتب مدارس ۸- نرم افزار های کارامد ۹- مجموعه آموزشی ساخت اپلیکیشن اندرویدی جهت فروش در مایکت هایی چون بازار ۱۰- مطالب موفقیت و تغییر سبک زندگی

آموزش تبلیغات بصورت انبوه و نرم افزار آن+(هديه:بانک شماره تلفن کل کشورو هزاران ايميل فعال)


آموزش تبلیغات بصورت انبوه و نرم افزار آن+(هديه:بانک شماره تلفن کل کشورو هزاران ايميل فعال)

به نام خدا

آموزش و نصب نرم افزار ارسال انبوه تبلیغات به صورت رایگان + هدیه ویژه( بانک شماره موبایل ایرانسل و اعتباری کل کشور به تفکیک شهر ها و قشرهای مختلف + بانک ۶ میلیون ایمیل فعال به تفکیک)

به نظرتان اگر محصولاتتان را به هزاران نفر معرفی کنید احتمال خرید آنها توسط مشتریان بیشتر نمی شود؟

ولی اگر یه سایت بزنید و پر محصولش کنی و هیچ تبلیغی هم نکنید به نظرتون کالاهاتون دیده می شوند تا بخرنش؟

دوستان حتی اگر بحث احتمال هم باشد با یه حساب سر انگشتی روشن میشه واستون که فروشتان ۱۰۰٪ بیشتر میشه.

آیا به نظرتون این پکیج ۷۰۰۰ تومان می ارزه یا بیشتر؟ یه گشتی تو اینترنت بزنید تا صداقت ما برایتان معلوم بشه.

و اما در مورد پکیج و محصولات داخل آن:


اگر در کسب و کار خود با مشکل مواجه شده ايد و فروشتان کم است ديگر نگران نباشيد چون ما راهي کاملا تست شده را به شما معرفي مي کنيم.


همه شما مي دانيد تبليغات باعث فروش بيشتر مي شود.


اما اين روزا تبليغات نيز هزينه بر شده است و خيلي از ماها مي ترسيم از اينکه هزينه تبليغات را متحمل شويم و آخر سر نتيجه اي نگيريم.


اگر در اينترنت يه گشتي بزنيد و اين پکيج ما را قيمت کنيد مي بينيد که قيمت آن 5 الي 6 برابر قيمت گفته شده توسط سايت ماست.جالبه بدونيد قيمت واقعي اين بسته واقعا اينقدر زياده که سايت هاي ديگر اعلام کرده اند ولي ما چون اولين محصول سايتمون هست و هدفمان فقط جذب مشتري و بازديد کننده است لذا قيمت آن را خيلي خيلي خيلي کم اعلام مي کنيم.


دوست عزيز اگر مي خواهيد بدانيد اهميت تبليغات اينترنتي چقدر زياد است به اين مثال توجه کنيد:


فرض کنيد سايتي داريد که پر محصول با ارزش است ولي کسي آن را نمي بيند تا بخرد.خوب بياييد خودتان محصولاتتون رو به ميليون ها نفر معرفي کنيد.


اگر يه محصول رو که قيمت آن 5000 تومان باشد به يک ميليون نفر (که واقعا در اين پکيج آموزش ميبينيد که چطور در عرض يک دقيقه چندين هزار ايميل را به مشتريانتان بصورت رايگان معرفي کنيد.) ارسال کنيد طبق تجربه وب مسترهاي قوي از هر هزار نفر 10 نفر خريد ميکنند خوب با اين حساب مي شود 50000 تومان.


يعني شما در عرض يک دقيقه تونستيد يک محصول 5000 توماني را به هزار نفر معرفي کنيد و مبلغ 50000 تومان سود کنيد بدون اينکه حتي يک ريال هزينه کنيد تازه اصلا زحمتي ندارد و شما با يک کليک ايميل هاي تبليغاتي را ارسال مي کنيد.


ما در اين پکيج نرم افزار ارسال ايميل انبوه را به شما خواهيم داد و نحوه کار کردن با آن را بصورت فيلم و عکس نوشته آموزش مي دهيم.


نحوه تبليغات در تلگرام و ديگر شبکه هاي اجتماعي بخشي ديگر از اين بسته مي باشد.


آموزش ساخت شماره مجازي


نحوه جلوگيري از بلاکه شدن در تلگرام


بانک ايميل فعال 6 ميليون کاربر اينترنتي بصورت هديه


بانک شماره تماس هاي کل کشور( ايرانسل و همراه اول) بصورت هديه


قيمت اين بسته در ديگر سايت ها از 35000تومان به بالاست ولي ما بدليل اين که اولين محصول سايتمونه و هدفمان جذب بازديد کننده و مشتري است قيمت آن را بصورت باورنکردني 4000 تومان گذاشته ايم.


با 4000 تومان کسب و کار خود را بصورت شگفت انگيزي رونق ببخشيد.


شما با خريد اين بسته فقط 4000تومان هزينه کرده ايد ولي در واقع چند صد ميليون برابر آن را بدست خواهيد آورد.


ما رضايت شما از محصولمون را مهم مي دانيم.

 


مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

آذربایجان غربی - شهرستان بوکان - خیابان زیتون - مجتمع مهندسین - طبقه ۲ - پلاک ۳ - واحد دبیر مهندسی ع

نایاب ترین مطالب را از ما دریافت کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما