دوست عزیز سلام: به سایت ما خوش آمدی ما مطالب زیر را به شما عرضه می نماییم: ۱- مطالب آموزشی مهندسی عمران ۲- بسته های با ارزش نایاب در مورد تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی ۳- فایل هایی در زمینه کسب و کار اینترنتی ۴- نمونه سوالات امتحانی مدارس به تفکیک استان و سال ۵- مجموعه فیلم های آموزشی دانلودی نرم افزار های عمران از جمله etabs و sap و safe و sismosignal و Auotocad و ... بصورت گام به گام و از صفر تا صد وآموزش در زمینه ی فایل ها و سازه های اجرا شده ۶- برنامه ریزی کنکوری و درسی و زندگی شخصی ۷- پاورپوینت های عمران و معماری و کتب مدارس ۸- نرم افزار های کارامد ۹- مجموعه آموزشی ساخت اپلیکیشن اندرویدی جهت فروش در مایکت هایی چون بازار ۱۰- مطالب موفقیت و تغییر سبک زندگی

پاورپوینت frp


پاورپوینت frp

این پکیج شامل مقاله تقویت تیرهای بتونی با استفاده از FRP به همراه پاورپوینت آن می باشد که می توانید آن را به دلخواه ویرایش کنید و اسم خود و نام دانشگاه و استاد مربوطه خود را جایگزین بفرمایید.

این مجموعه توسط بنده ( مهندس بهزاد سیدمحمدی کارشناس ارشد مهندسی عمران زلزله از دانشگاه تهران ) برای پروژه پایان ترم درس مهندسی زلزله گردآوری گردیده است.

امیدوارم مورد استفاده شما مهندسی گرامی قرار بگیرد.


مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 376

برچسب های مهم

آذربایجان غربی - شهرستان بوکان - خیابان زیتون - مجتمع مهندسین - طبقه ۲ - پلاک ۳ - واحد دبیر مهندسی ع

نایاب ترین مطالب را از ما دریافت کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما